10 september 2011

"NU FÅR DET VARA NOG, ELIN!" Har haft en väldigt dålig bloggtid just nu som ni kanske märkt(?)... Men NU ska jag försöka komma tillbaka upp på "blogg-spåret". Nu när skolan har kommit igång med alla dessa förbannade läxor och allt plugg. Har varit lite depp typ den senaste månaden för jag inte kommit igång med träning osv. Vill ju liksom bevisa för mig själv att jag KAN, VILL och SKA! Men nu ska jag F*N sätta fart på benen.

Annars då.. Som sagt så har jag haft ett väldigt långt blogguppehåll mest pga att jag inte känt mig inspirerad, liksom inte vetat vad jag skulle skriva. Nu idag tog jag fram kameran mitt i alltihop och började ta kort på lite allt möljligt. Åkte med mamma till en trädgårdsbutik här på Färingsö. Blev inspirerad då jag såg alla starka färger på alla blommor.

Har ätit krabba idag. Mycket gott!


Och sedan blev det kladdig och god, nyttigare kladdkaka! LCHF-style you know ;)



Mer bloggning imorgon. Hoppas ni haft en härlig lördagskväll! ♥


Kommentarer
Postat av: Julia

Vilken fin blogg du har med så fina bilder! talang :)

Har du ett recept på den LCHF kladdkakan? Hade vatt kul o testa o försöka vara lite "nyttig"

2011-09-13 @ 20:56:38
URL: http://opus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0