28 september 2011

Ett sista svar till dig Isabelle. Du frågade om man kan använda rouge även fast man inte har någon foudation. Såklart man kan! På sommaren brukar jag inte använda foundation utan jag tar en ansiktskräm och när huden fortfarande är lite fuktig tar du på puder och sedan rouge. Glöm bara inte bort att "cirkulera" med puderborstern när du applicerar pudret och rougen. Det funkar skitbra!

Har pluggat, lyssnat på sjukt bra musik, ska snart kolla på nya avsnittet av Gossip Girl. AAaAAhhha det är så mycket jag vill göra jusy nu fast jag inte har all tid till det! Vet liksom inte vart jag ska börja... Till något helt annat - blogg.se har äntligen skaffat en efterlängtat app!! Sök på blogg.se i App Store och ladda ner gratis. Nästa inlägg är ett testinlägg från iPhonen. Nu ska jag börja göra alla grejer som vill hinna med innan pojkvännen kommer... Typ 20-21 men iallafall. Ska försöka hinna med lite blogginlägg också ♥

Btw, i torsdags förra veckan var jag in på BikBok i Gallerian (den nyöppnade) och tog ett magazine med mig så här kommer lite pics!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0