15 september 2011

Är hemma idag också. Kände mig sämre imorse, ont i halsen vilket jag inte haft de dagar jag varit hemma + värre huvudvärk och hosta. Så jag stannade hemma. Men imorgon ska jag in till skolan för att hämta hem böcker. Har nämligen Företagsprov på måndag och ska lämna in en matte uppgift som ska vara klar på måndag.

Annars då.. Jo imorgon när jag hämtat böckerna ska jag möta upp Farmor och Farfar då dom tyckte att jag skulle ha ett par svarta gummistövlar med lite bättre kvalitet istället för typ skopunkten. Först blir det Vällingby och om vi inte hittar något som passar så åker vi till Stinsen. Jag tror inte jag varit där på typ 5-6 år! Jättelänge sen jag var där med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0