14 september 2011

Imorgon skulle jag deltagit i det årliga Teoretiska Spelen då alla Mikael Elias skolor från hela Sverige kommer till vår skola, sover över och sedan imorgn ska spela dessa så kallade teoretiska spelen. Men eftersom jag inte varit på topp den här veckan så kommer jag int ekunna delta men kommer dock att åka dit senare för att heja och peppa mina duktiga och underbara klasskompisar ♥ Hade verkligen sett fram emot att vara med eftersom vi krossade alla klassen i våras på idrottsdagen!

Iallafall så åker jag in runt 10 och kommer väl inte hem förrän 17 eller nåt. Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig i sängen. Är aptrött! Puss ♥


Kommentarer
Postat av: sarah

fin bild :D

2011-09-20 @ 13:01:23
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0