Träningsvärk från igår+powerwalk+jogging

Kom väl hem från en 30 minuter lång powerwalk+jogging för ca 3 timmar sen. Sjukt nöjd! Nu gäller det bara att gå regelbundet och inte strunta i det nu utan hålla i det här + äta bra och good mat. Jag är jätte taggad!!

Annars då.. Imorgon är det redan fredag! Efter plugget ska jag in till åhlens och köpa permanent hårfärg för att sedan låta Mamma färga det. Har bokat klippning på måndag också! Skolfoto på tisdag ;)
På lördag ska jag barnvakta från 18 till ca 00. Sen på söndag ska jag med Erica in till stan för att kika på skor.

Har blivit kär - weheartit.com. Snacka om inspirationskälla med bara bilder och ord. Rekomenderas!


Kommentarer
Postat av: † Mejva

Weheartit är kärlek i en webbsida :'}

2011-09-02 @ 07:37:28
URL: http://mejva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0