Not so great

Hej alla fina läsare! ♥

Gick hem från skolan idag pga feber. Har inte varit på topp den senaste tiden. I torsdags kväll fick jag väldigt ont i halsen också så då började väl allting. Fast jag har varit förkyld ända sedan skolan började, alla basiller på tunnelbanan etc. Anyway, så kommer jag troligtvis vara hemma imorgon. Vila, plugga lite, vila och hoppas på dåligt väder så det får bli en mysig filmdag också. Här kommer höstbilder som får mig att längta lite till hösten!

Alla stickade tröjor, halsdukar, mössor, fina kappor, varm O'boy, alla varma färger - orange, röd, senapsgul på höstlöven. Juste, alla säsongspremiärer på tv. Längtar tills jag kan fotografera som tusan med systemkameran och föreviga alla vackra färger! ♥






Bildkälla: weheartit.com


Kommentarer
Postat av: Pia - Smilinggirls!

Så härliga bilder!

2011-09-14 @ 14:01:33
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0