Missed me?

Hej alla trogna läsare! Har inte varit en så bra bloggerska de senaste dagarna... Har haft ganska mycket på gång. Just nu är det Veronica Maggio som spelas i mina öron. Så sjukt bra! Vad tyckte ni om konserten då? Ni som var där alltså. Nu är det bara hon som gäller för en lång tid framåt i lurarna.

Skön start på veckan - World Contraception Day 2011 idag med Martin Björk, Olle Waller & Petter m.fl. Skitkul och underhållande! Imorgon och på onsdag är jag ledig och då blir det råplugg (host..) med Affärsjuridiken till provet på torsdag. Och såklart en hel del bloggande. Just nu är jag hemma hos pojkvännen och myser. Snart blir det förhoppningsvis en film också. Hoppas han vill se Love and Other Drugs. Favorit filmen! Rekomenderar den varmt då jag kan se den om och om igen utan att bli uttråkad. Underbar film!

Tänkte bara göra er lite sugna på sötsaker med den här bilden... Ha det gött, så hörs vi imorgon ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0