I can't wait!

Som rubriken lyder så kan jag knappt vänta till jag fyller 18!!! Jobbintervju på H&M, tjäna egna pengar, spara till lägenhet, komma igång riktigt ordentligt med smyckesförsäljningen. Då jag kan köpa in från mitt eget konto, måste ju gå igenom mamma och pappa med betalningen. Anyway, längtar sjukt mycket till alla dörrar som öppnas!


Just nu sitter jag och har kollat klart på Idol. Ville så gärna söka dit men jag vet inte om jag skulle vara tillräckligt bra. Vill ju inte direkt få en massa bullshit av juryn. Men, men nästa år kanske - om det blir något Idol då. Hört rykten om att 2011 var sista året. Aja, drömma kan man ju! Tittar nu på Cake Boss på TLC vilket är ganska underhållande, hehe. 

Ha en bra helg nu allihopa! För det ska jag ha ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0