Home sweet home

Nu har jag kommit hem, ätit och satt mig ner framför Robinson. Slutade två och åkte in till Gallerian - hittade världens snyggaste skor inne på den nyöppnade skobutiken Bianco Footwear. Btw, så är det 20% på allt i butiken hela helgen. Passade som strumpan på fossingarna! Jag som letat tillsammans med farmor efter ett par hela veckan. Ringde Pappa och frågade om han kunde föra över lite pengar. Så jag köpte dom! Lycka ♥

Gick samtidigt in på JC för att se om de hade skinnjackan men det hade dom inte, dom skulle inte få in den senare heller. Så jag ringde farmor och frågade om vi kunde köpa den som jag testade i Vällingby så nu är jag en supersnygg skinnjacka dyrare! Snacka om bra dag!

Snart lägger jag upp tips på hur man kan sminka sig till fest, skinnjackan och skorna. Later guys!


Saknar värmen och brännan nere i Spanien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0