Grönalund ikväll! Ses där?

Slutar snart sista lektionen - Affärsjuridik. Vet inte riktigt hur jag ska göra sen för Jag kommer inte hinna hem och tillbaka till stan till klockan 17.00. Ska nämligen möta upp Jennifer då när hon slutat jobba. Vet dock inte vad jag ska hitta på däremellan... Åker nog in till stan och strosar runt!

När jag mött upp Jennifer ska vi äta middag, förhoppningsvis Thaimat. Är så sugen på det! Måste komma ikapp med allt som hänt och så. Har inte setts sen hon fyllde år vilket var i juni. Ska blir så MYSIGT. Sen blir det Gröna Lund och VERONICA MAGGIO! Tog inte med mig kameran eftersom jag inte vill ha den stulen eller söner när jag kommer hem. Ha en underbar fredag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0