21 september 2011

Isabelle: Har letat runt som en galning och första outfiten har jag redan lagt upp. Inte exakt vad du frågade efter men mer kommer imorgon + en guide för en perfekt festsminkning á la Elin!

Åkte till Solna Centrum efter plugget för att kolla in på JC ifall det hade skinnjackan jag skrev om igår. Men, det var rensat till max kan jag säga! Fanns bara 4 jackor kvar. Och bland dom jackorna fanns inte den jackan jag ville ha... Surt, men vi ska åka till Kista på lördag förmiddag för att kolla på både skinnjackan och ett par sjukt snygga skor. Längtar!

Nu måste jag gå ner och göra ett smycke klart för delivery. Snart kommer pojkvännen också! Hur glad? Här är koftan jag fick igår. Invigde den idag tillsammans med svart linne + svarta jeans. Den är lite mörkare i verkligheten. Skitsnygg och ni frågar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0