Min iPhone är lite sjuk..

Sitter i skolan nu och slutar om en timme. iPhonen har sagt ifrån - har inte haft någon täckning hela gårdagen och idag. Ringde till Tele2 igårkväll och dom sa att jag skulle testa om SIM-kortet funkade i pappas iPhone. Vilket det inte gjorde så när jag slutat ska jag åka till Tele2 i Kista Galleria och fråga dom hur jag ska göra. Hur som helst så hoppas jag att allt löser sig, har inte haft någon kontakt med yttre världen sedan i onsdags... Ska samtidigt kolla på lite kläder. Är så shopping sugen! Hörs kanske senare ikväll. Ha en mysig fredag ♥


Kommentarer
Postat av: Roos

Hi Elin!



I like your blog! though I have to use translation cause I don't understand Swedish. Thankfully swedish looks a little like Dutch, so appearently its not hard to translate that much.

2011-10-07 @ 21:21:43
URL: http://www.influencedbystyle.com
Postat av: Anonym

vilken typ av kamera tar du kort med? :))

2011-10-09 @ 12:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0