Friday

Har inte så mycket att skriva just nu känner jag. Lite plugg måste rensas bort från "To do"- listan denna helg iallafall. Städa rummet likså, hehe. Annars är det väl en lugn helg som väntar.

Powerwalkade igår med pappa - samma runda. Stolt! Har värk lite här och där kan jag säga. Sen är det ju det där med att äta rätt också.. 

Imorse när pojkvännen och jag skulle ta bussen väntade vi cirka 30 minuter. Sen får en kvinna ett samtal och han i mobilen säger nåt i stil med att en långtradare har vält på vägen så att all trafik står still. Som tur va fick vi skjuts av en kompis. När vi åkte förbi så låg långtradaren som ett V över vägen. Typ sähär: ----\_/-----
Lite svårt att förklara men där det går ihop är det dike och de där små strecken är vägen.

Nu ska jag gå ner till min grotta (mitt rum har fått ett smeknamn. Mamma och Pappa kallar det så) och sätta mig framför det alldeles första avsnittet av Grey's Anatomy! smiley emoticons Yay! Pussar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0