9 oktober 2011

Nu är det dags för ett nytt avsnitt av Grey's Anatomy och sedan blir det sängen för imorgon är det upp tidigt, komma hem sent. Har pluggat idag men mestadels inte gjort ett skvatt. Umgåtts med familjen lite bara. Har gjort lite tidsinställda klara den här veckan ifall jag kommer vara helt off... Iallafalll så har jag haft en bra helg men jag känner inte riktigt för skola just nu - vill ha sommarlov, resa utomlands till något varm, vackert land. Förstår ni vad jag menar?

Köpte ju lite grejer när jag var i Kista i fredags. Har dock inte hunnit ta bilder då jag glömt bort och sen är det försent för klockan är typ 16 och då är det redan bäcksvart typ. HATAR vinter! Vilket kyla det har varit hela helgen förresten. OMG! verkligen, hehe. Fram med mössa, halsduk och vantar. Imorgon kommer jag hem sent (typ halv sex) och då är det ju för mörkt för att ta bilder. Men vi får se. Nej, nu ska jag borsa tänder och sen är det Grey's Anatomy som gäller! Caio ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0