23 oktober 2011

Helgen har varit lugn. Pluggat, sovit, ätit, haft tid till att pussa på Mattias och en massa avsnitt av Grey's Anatomy. Helt ok med andra ord. Är just nu inne på andra avsnittet ur säsong 2.

Imorgon klockan 9.00 ska jag till farbror doktor. Har inte varit på topp de senaste veckorna och undrar om det kan vara något fel. Har varit ganska nere - deppmode... Efter det blir det skola och sen ett möte. Förresten hade jag ju prov i Företagsekonomi A vilket jag tror gick väldigt bra! Kanske inte MVG men högre än G förhoppningsvis. Efter mötet blir det hem och plugga till spanska prov på onsdag och skriva på svenska uppsats som är till fredag. Nästa - Grey's Anatomy! Är helt fast! Hur som haver så bloggar jag imorgon när jag kommer hem. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0