2 oktober 2011

Den här helgen har det inte hänt så mycket. Firade 2 årsdag tillsammans med Mattias i fredags och igår gjorde jag minska möjliga - kollade på en massa avsnitt av en massa serier som t.ex. de två första avsnitten av Grey's Anatomy m.fl. Runt 19.30 åkte jag och kollade på pojkvännens bandymatch. Kom hem runt 22... Spelade in Iron Man på 4an så vi hade något att kolla på. Aja, idag har jag inte gjort så mycket heller. Imorgon börjar jag tidigt och slutar sent. Ganska långtråkig dag med andra ord.

Som ni märkt har jag inte riktigt varit på topp när det gäller bloggningen men det beror mycket på att jag dels inte har någon inpiration just nu. Sen har det hänt en del grejer som inte är så roliga. Aja men ska försöka inspirera denna vecka med en massa bilder och modetips och fortsätta med tips om "Goodlooking Hands".

Nu ska jag gå och tvätta fejan och borsta gaddarna och sen är det bingen som gäller. Puss och hej ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Var med och tävla om presentkort på Lovefilm!



http://www.saramn.com/2011/10/05/tavling-lovefilm/

2011-10-05 @ 11:06:02
URL: http://saramn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0