19 oktober 2011

I måndags tog mamma och jag beslutet att gå en halvtimmes powerwalk. Duktigt! Igår Kom jag hem sent, skrev ut engelska uppgift (ett manus) på 105 sidor, blev en hel del kan man säga. Iallafall så kom pojkvännen på kvällen så såg vi på Grey's Anatomy(!). Så sjukt bra och spännade. Vill börja om från första avsnittet för jag har inte sätt de två första säsongerna tror jag.

Idag har jag varit hemma och pluggat. Svenska lektionen vart inställd och spanskan fick jag göra hemma. Med ett ekonomiprov på fredag så var det prio 1. Nu är det dags för en massa nya serieavsnitt som tex. 90210, DHW, Gossip Girl m.fl. smiley emoticons 

Senare ikväll blir det caecarsallad, nu - mörk choklad + lite pepsi max! Pussar ♥


Skitsnygg klänning från Bubbleroom, 249:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0