13 oktober 2011

Nu är jag hemma efter att ha hämtat lillsyrran på fritids. Imorgon är det FREDAG!! Yay liksom hallå!? Hehe. Jo men jag är super taggad. Ska testa Zumba med Erica imorgon vid halv fem. Spännande! Klarar inte av att gymma själv, tråkigt och stelt. Måste ha några runtomkring mig för då måste man ju typ kämpa på som 17 och visa vad man går för, någon som håller med? Slutar dock 15.15 så vi måste fördriva tiden lite. Det löser sig nog!

Jag känner att jag måste få igång träning någon j*vla gång! (Ursäkta språket...) Har bara suttit och degat då det varit okej väder för en timmes power walk eller liknande. Jag måste bara få en push av någon som säger åt mig: UT OCH GÅ. NU!!! Hehe, typ i den kom-i-gång-stilen.

Nu ska jag ladda ner en massa filmer inför helgen. Mys! Puss på er alla ♥


Kommentarer
Postat av: erica <3

Det ska bli fett kuul!, vi kommer vara grymma ;) vad kör vi nu kör vi, FIT FOR FIGHT, NO FEAR!

2011-10-13 @ 17:40:40
Postat av: sandu

oj, vad kul det låter med Zumba! :D

2011-10-16 @ 12:38:41
URL: http://www.sandiessaga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0