Nationella Prov Matematik Del 2

Har precis kommit ut från salen 304 där vi gjorde vårat NP i matte. Det gick väl bra och jag hoppas jag får G. När jag kom till sjunde uppgiften kände jag bara att orken till att göra alla uppgifter tog slut. Jag lämnade in provet efter att ha kollat på de sista uppgifterna. Kände liksom att jag inte ens ville försöka för jag skulle bara bli frustrerad och och så för att jag inte skulle kunna lösa. Nej inget mer prat om det här!!! Hoppas det gick bra för er ettor som också gjort NP idag! :)

Slutar halv ett för jag har ingen historia lektion då läraren är hemma med sjukt barn. YAY!! Men då har jag frågat min spanska lärare om vi möjligtvis kunde flytta fram resurstiden två timmar. Hoppas det funkar för då behöver jag inte sitta och vänta till klockan 15 i eftermiddag.


Bild tagen för jättelänge sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0