110520

Åkte hem till Mattias igår direkt efter skolan. Fick hjälp av hans mamma med historia och har nu skickat in mitt arbete :) Jag var tvungen att läsa igenom en sista gång för att se om något skulle ändras eller om det fanns något stavfel etc. Jag insåg då att jag varit skitduktig och skrivit en jättebra och intressant text om hur underkläderna har förändrats m.m. STOLT!

Annars då? Nästa vecka kommer nog vara den hemskaste veckan i mitt liv tyvärr. 5 PROV! på en veckan är ju helt absurt! Min vecka nummer 21:
Måndag - Spanska Hörförståelse
Tisdag - Nationella Prov i Matematik A
Onsdag - Spanska Läsförståelse
Torsdag - Religions uppgift på max 6 sidor
Fredag - Litteraturdiskussion om konflikten på Balkan, inlämning av kausalanalys om konflikten på Balkan.

Sen har jag inget mer på hela årskursen!!!! Den här helgen satsar jag på religionen och resten av veckan kommer jag plugga för fullt om Balkan. Så nu blir det till att ta tummen ur röven och börja jobba, hehe.

Vecka 23 på fredagen slutar jag ettan på gymnasiet!! Wiiihooo! Jag ska försöka hitta på något vettigt eller i alla fall leva ut på sommarlovet så mycket jag kan och inte bara sitta och typ titta på TV eller liknande. Måste göra något varje dag! Sen den 12 juli åker Mattias och jag ner till Spanien :) Längtar verkligen! Kommer blogga så mycket jag kan ;) Men jag tror att jag visar upp mina shopping fynd när jag kommer hem.

Hörs imorgon! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0