20:22

Snart är det VM hockey final. Vilka tror ni vinner? Finland vill ju ha revansch från 2006 då de kom 2a. Såg ni Eurovision igår då? Jag somnade under röstningen. Kollade däremot på aftonbladet i iPhonen efter och såg att Eric kom 3a! Fan va bra. Men Italien 2a och Azerbajan 1a!! Hur i helvete hände det då liksom? :P


Annars då? Mattias och jag hjälpte pappa med att montera ner båthuset. Elvira (båten) sjösattes imorse :) Sen vid halv två tiden åkte älsklingen hem för att göra läxor och jag satte igång med att göra klart lite beställningar! Nu sitter jag bänkad framför TV 3 och hockey VM. Har några inlägg på gång lite senare. Men den här veckan + nästa vecka är det ofantligt mycket inlämningar, prov m.m. så jag varnar för dålig uppdatering men jag ska försöka att sköta mig något... Vi får se helt enkelt.

Nu blev det jätte tråkigt med bara ett text inlägg men vänta och se! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0