Trött idag

Idag har jag det ganska körigt... Jag slutar inte förrän 16.20 idag sen ska jag in till stan och byta mina shorts från Cubus. Sen måste jag hem, plocka in disk i diskmaskinen (kul! jag vet...). Sen måste jag fortsätta med historian. Just nu går det bra men till på tisdag ska jag ha skrivit minst en sida om Tysklands roll i andra världskriget. Jag menar det var ju dem som startade allting så hur fan ska jag få ner ALLT på ett enda papper? Aja, det får jag ta tag i lite senare för jag känner att jag måste sätta igång med det lite större projektet.

Annars då? Jo tack det är bra, haha! Nej men jag känner att jag är typ irriterad och sur hela tiden! Jag vill verkligen inte vara det för då går det ut på mina nära och kära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0