Steker i solen

Skit va varmt det är! :D Ligger i på altanen på baksidan tillsammans med musik, Sofis mode och datorn. Bikinin är såklart på också ;)

Annars då? Igår kom vi hem vid tio på kvällen, såg när Katerina åkte ut ur BB sen duschade vi och sen kollade vi på nåt tråkigt på tv:n. Vi missade matchen Sverige - Schweiz som gick 16.00 men idag ska jag i alla fall se på Sverige - Kanada. Om dem vinner den så ska dem kanske spela mot Ryssland vilket är VM favoriten än så länge. Jag läste Aftonbladet och där stod det att dem ska spara på krafterna och spela lite lugnare mot Kanada. Annars får vi spela mot Ryssland i kvartsfinal vilket kanske leder till förlust. Vi får se ikväll hur det blir med det.

Nu ska jag gå till balkongen och fortsätta min solning där!


P.S. Ni som går i min klass: Kolla in bilden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0