Sista maj

Vart tog maj vägen? Tiden bara rusar iväg! Sitter på Mattias rum och lyssnar på en gammal klassiker, Enriqe Iglesias - Hero. Den är så fin! :) Mattias har fått ett par maffiga högtalare, testar testar liksom ;)

För övrigt är denna skolvecka slut för min del och börjar igen på tisdag nästa vecka. Så himla drygt! Slutar helt (eller vad jag nu ska säga) nästa fredag... Imorgon slutar älsklingen och vi ska fira med god lunch, bio (i solskenet, jag vet), shopping (han behöver lite nytt i garderoben...) och säkert en massa onyttigt gott! Det var väl det jag hade att säga just nu. Imorgon kommer ett serietips för drama älskare! :D

På fredag kommer gamla klasskompisar Linn, Anne, Nathalie och Fanny! Vi ska sitta på baksidan med solnedgång, grillad fläskfilé, klyftpotatis och bea-sås, gott gott och skitsnack! Vi hörs imorgon. Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0