Perfekt

HEJ alla fina läsare!

Sista lektionen idag ska jag inte ens börja skriva om jag kan bara säga att vi slutade 20 minuter senare, vilket var 16:40... Fast det enda positiva var att köerna hem var inte så långa som dem brukar vara. Så det tog ungefär en timme att komma hem. Somnade sista 10 minutrarna på bussen. SKÖNT!

Annars då? Jo jag har inte börjat på historia uppgiften än (visst den ska vara inlämnad fredag v. 20 men jag vill ha den gjord) och jag som hade tänkt att den skulle vara klar imorgon. Jag har velat fram och tillbaka mellan olika ämnen inom 1900-talet, modet från 1950-2000-talet men där fanns det ingen fakta att hitta någonstans, sen var jag inne på något krig men det är ointressant för min del. Så nu frågade jag pappa om vad han tyckte och då svarade han "Estonia". Och jag hade ingen aning om vad han menade men sen när han började förklara att det var ett fartyg som sjönk på Östersjön så kände jag igen det. Så jag ska berätta om den katastrofen och samtidigt jämföra med Titanic.
Just nu sitter jag här med nymålade rosa naglar (visar imorgon ;)), nyduschad och har valt ut en enkel men snygg outfit till imorgon

På tal om imorgon, Anne och jag ska in till Slussen, Götgatan, för att kolla i secondhand butiker och "det gamla vanliga" butikerna också såklart! Ska bli kul för vi har inte gjort nåt sånt tidigare så det ska bli kul att umgås med henne ett tag, snacka skit och prova en massa kläder, hihi! Längtar ♥

Nu ska jag sova, ringa pojkvännen först men det är liksom inkluderat i ordet sova, haha.
Puss och kram!
P.S. glöm inte att kolla in min smyckesbutik på nätet: jewellerybyelin.blogg.se 


Gina Tricot, 149:-
Har ni någon aning om dem fortfarande säljs i butikerna???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0