It's going to be okey

Nu är första frågan avklarad på religionen. Så nu har jag två kvar. Den andra tycker jag verkar lätt så den blir nog enklare än den första.

Idag har vi inte gjort något särskilt. Vi vaknade klockan 12 typ. Direkt upp ur sängen för att äta lunch. Sen gjorde jag religion till typ halv fem. Vi cyklade till cafet en kilometer bort. Sedan fick Mattias systrar för sig att ta ett dopp så vi cyklade till badstranden och dem gick i från stegen. Man kan ju inte direkt säga att det var något "riktigt" dopp med dem var i med hela kroppen + huvudet. Jag skulle aldrig gjort det, är en badkruka i vanliga fall.

Nu ska Mattias och jag gå upp och sätta på en film och mysa. Hoppas ni har haft en trevlig lördag! ♥
P.s. Klippte håret på Mattias idag också. Blev mycket bättre kan jag ju säga. :P D.s.


Bild från Spanien 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0