I thought that I was finished but there is more

Slutade 13:40 idag men jag har ju spanska resurs på tisdagar så jag fick sitta och vänta till klockan 15. Vill bara klämma in det att Patricia är den bästa spanska läraren som finns i hela vida världen!! Om jag skulle haft henne som lärare enda sen jag gick i 6an så skulle jag lätt ha MVG nu. Btw, så är det muntligt spanska prov imorgon. Har dock inte hunnit plugga/träna något inför det förutom det jag gjorde förra veckan. Delvis för att jag har så himlans mycket annat plugg som jag hellre vill koncentrera mig på än spanskan. Historian ska vara klar till på fredag kl. 12 på dagen. Känner mig inte det minsta stressig inför det!! Ironi...

Annars då? Jo, jag mår väl bra. Ganska hettsigt nu med allt plugg, prov och inlämningar :(
Vill ha sommarlov, NU! Min motivation till skolarbetet har sjunkit rejält det senaste året, dels för att jag valde en pluggskola (jag säger inte att den är dålig på något sätt utan för att jag inte hade räknat med så här mycket och mäktiga uppgifter. Nu till nästa onsdag har vi en religionsuppgift som jag inte orkar ta tag i. Om jag skulle lägga upp den här på bloggen så skulle ni bara: "OMG! Fy faan va svårt! Det är ju på universitetsnivå!" Mattias pappa är en typ av lärare och han bad mig skicka uppgiften till honom. Mötte honom idag på konsum och han sa att han hade börjat titta på uppgiften och frågade mig om jag hade börjat på den. Jag svarade nej och sa vadå är det kanske dax att göra det? Han log och nickade... Mattias storasyster går nu på universitetet och tycker att det är 10-15 sidor uppsatsen vi får... Oj, va lång text det blev. Behöver inte läsas :P


Nu ska jag sätta på Desperate Housewives som jag spelat in och sen sussa!
Puss och sov sött ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0