Är det redan MAJ?

Tiden går så himla fort! Håller ni inte med?

Såg ni på prinsbröllopet i fredags? Vad gjorde ni på Valborg? Själv så såg jag vigseln live från Buckingham Palace och hade stor middag här hemma igår. Mys!

Har precis sett klart på Big Brother och det var inte sorligt att Sonia åkte ut, kommer inte sakna henne med andra ord.

Imorgon börjar jag 8.20 med idrott/fotboll :) Fast vädret kommer inte vara så bra har jag hört, ökad molnighet med risk för regnskurar. Får ta med regnjackan eller nåt. Måste i alla fall packa ikväll för jag går ju upp 6 på morgon och då vill man inte stå och hålla på med sånt. När jag slutat, vilket är 13.55, kommer Mattias och möter upp mig. Vi ska kolla på några tröjor till honom. Sen ska jag också fixa några grejer ;)

Nu ska jag borsta tänderna och packa till idrotten imorgon. Puss och kram så hörs vi imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0