4 timmar är en lång tid - mobilblogg

Matte Nationella är nu avklarat! Men nu har jag ingen lektion förrän 13:35 vilket är lite frustrerande då vissa har slutat för de gjorde spanska muntliga i måndags. Då var jag inte i skolan så jag kunde intr göra det utan får oturen att göra det idag... Men men, jag fick jätte bra hjälp igår på resurstiden. Måste faan ge henne en blomma på avlutnigen!!! JA, men det ska jag göra :) I alla fall så är jag på väg hem till farmor och farfar som bor i Hässelby. Ska möta upp dom i Vällingby. När jag kommer hem senare idag så kommer nog ett inlägg upp men sen är det plugg, plugg, plugg(!) som gäller tyvärr. Så jäkla mycket nu!

Ha en trevlig onsdag! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0