3 Maj 2011

Idag har varit en lång dag för lilla mig. När jag sätter mig i soffan i vardagsrummet med frukosten, kollar ut, och precis då börjar det snöa! Och lite snö var det ju inte heller, snöflingorna var stora som köttbullar, hehe. Ni fattar va jag menar. Jag kom väl hem någongång runt 17, åt middag, såg på tv, pluggat, tagit hand om beställningar. Nu tänkte jag packa väskan för att sedan åka hem till min älskling och överraska honom. Han sa nämligen för ca en halv timme sen att han hade tänkt att komma hit och överraska mig men då kom han på att han skulle bli förhörd på något lite senare...:( Anyway, måste skynda mig lite nu! (Har under dagen lagt ut en nyhet på jewellerybyelin.blogg.se) Hörs imorgon, puss ♥


Scorett, 999:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0