13 Maj 2011 - mobilblogg

Hade ju spanska omprov idag efter skolan. Objektspronomen... Ja jag vet, inte då kul. Speciellt inte i spanska men..... Jag fick MVG!! och FY FAN va jag är nöjd och stolt! Jag har bara fått IG (förutom en enstaka gång) och nu får jag MVG. Visst, det var bara en del av provet vi gjorde förra veckan men ändå jag klarade resten och nu det här :D Sen efter provet åkte jag in för att byta mina jeansshorts till en storlek mindre och är på väg hem med dem + en skitsnygg jeansjacka som var på rea och ett jätte sött linne med små blommor på. Visar när jag kommer hem. Fast det får bli i pausen av hockeyn! Sverige spelar semifinal mot Tjeckien. Hur ska det sluta? Jag har ingen aning hur Tjeckien har skött sig under VM men om vi spelar lika bra som alla andra matcher (undantag förluster...) så vinner vi garanterat!!!

Jag önskar er en trevlig fredagskväll så kanske vi hörs senare! Pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0