Vad händer med Idol?

å tal om ingenting men jag har läst i Metro, Aftonbladet och Expressen att Andreas Carlsson hoppar av Idol. Och att Alexander Bard och en till snubbe ska ersätta honom. Jag vet inte vad jag sak säga mer än att det suger! För jag tyckte verkligen att denna jury var den bästa (även om det vara funnits 2, haha!). Men i alla fall, som sagt så tror jag inte att den här juryn kommer kunna vara lika bra som den med de två Baggarna och en Carlsson. Jag hade ju tänkt att söka till Idol, kankse inte detta år men inom en snar framtid :) Men då ville jag ju att den dåvarade juryn skulle få höra mig... Annars så bor jag ju ganska nära Anders Bagge!
DÅ:

NU:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0