2 Mars 2011

Jag köpte lite grejer igår bla andra boken av Sofi Fahrman. Jag fick Elsas mode i födelsedagspresent och började läsa lite på bussen in till stan. Så jag passade på att köpa Elsas värld igår på bokrean inne på Åhlens. Jag har försökt att ta bilder på plaggen jag köpte men det är för ljust. Alltså att solen skiner in i mitt rum. Jag förösker igen ikväll när det är mörkt ute. Nog pratat om det, gårdagen blev lyckad :) Erica och jag gick runt i stan från ca halv tre till halv sju då filmen började. Filmen var VÄLDIGT VÄLDGIT SUPERDUPER BRA!!! BÄST! Jag ska ladda ner den och se den om och om igen för att den var så bra.

Imorgon ska Mattias och jag + hans systrar bowla :) Jag har inte bowlar på jag vet inte hur länge. Så det ska bli kul, om det blir av över huvudtaget... Hoppas det iaf! Nu ska jag försöka rita lite. Jag hade glömt bort hur kul och inspirerande det är att rita. See you guys later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0