11 Mars 2011

Jag har inte haft någon blogglust för fem öre den senaste tiden vilket ni kanske märkt... Jag har pluggat och pluggat. Samtidigt har jag blivit oerhört trött + huvudvärk. Hela veckan har jag också känt av att halsen började tröttna så imorgon tror jag att jag kommer droga halstabletter, haha!

På tal om imorgon så ska jag med familjen + lillasysters kompis + hennes familj kolla på repetitionen av Melodifestivalen. (Kommer inte ihåg om jag har nämt det tidigare). Så vi ska åka här ifrån klockan 10:30, vi ska äta lunch vid Globen innan. Sen fick vi veta att alla måste sitta på sina platser prick 13:30. Efter detta kanske jag åker hem till älsklingen. Han sov över hos mig i natt (från igår till idag) men han kände sig dålig så han åkte hem till sig istället för skolan. Han känner sig bättre nu men vi vet inte hur det blir imorgon. Men jag bloggar imorgon när jag är hemma eller hos Mattias. Nu ska jag sussa så puss på er och ha en trevlig lördag imorgon ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0