Tygkasse

Jag glömde visa er min present från Linn. En tygkasse från Kan Dee! I alla fall så var det en i min klass vid namn Kristina som undrade vart jag hade köpt den och då sa jag att jag hade fått den i födelsedags- present men att den finns att beställa hos Kan Dee shop. Sen när jag var i stan igår (ska visa er sen vad jag kom hem med) så såg jag en tygkasse inne på Lindex för 50:- och då tänkte jag på dig Kristina :) Så här är ett tips till de som är intresserade av en snygg och billig tygkasse (som dessutom var av återanvänd bomull, tror jag ;))
Lindex:

Från kandeeshop.se:


Kommentarer
Postat av: Kristina

Åh vad gulligt av diiiig! :)))) Den ska jag ta och köpa!!!!

2011-03-28 @ 16:22:18
URL: http://tusenlysandestjarnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0