Lång dag...

Jag kom hem för kanske en och en halv timme sen. Jag ska förklara lite senare en sak som jag tycker är väldigt konstig. Men strunta i det nu! Aja, bortsett från det så har det inte hänt mer idag, åkte till skolan - kändes som om jag var där i onödan... Mötte upp älsklingen så vi åkte hem tillsammans. Nu ska jag fortsätta med historian som jag började på igår sen när papsen kommer hem ska vi + lillasyster upp till pizzerian och käka för mamma har några kollegor här och gör någon schrapbooking grej till någon som ska sluta, tror jag. Och dom vill inte bli störda helt enkelt (alltså med arbetet, inte störda i huvet men det fattar ni väl?)

Nej, nu måste jag plugga vidare. Hörs senare!


Kollar i bildarkivet på mammas dator och hittar detta kort. Från när jag övningskörde för första gången. Hade nästan precis kommit hem från Spanien, därför så är jag lite brun. Vill ha sommar NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0