Huvudvärk!!!

ÅÅÅÅHHH jag vet inte vad det är med mig!! Jag har drömt mardrömmar två dagar i rad, inte sovit bra med andra ord. Jag vet inte exakt vad det är men jag tror jag vet vad det är... Jag har haft dessa symptomer förut. Det kommer natten efter jag sovit med Mattias då jag sover ensam i min stora säng utan någon älskling som håller om mig. Det är sant, tyvärr. Jag menar, eftersom jag sover dåligt samt med mardrömmar. Ingen bra kombination helt enkelt... Aja, just nu ser jag på Big Brother och har tagit en alvedon som vägrar att verka så jag har haft huvudvärk ända sen jag kom hem typ. Jag saknar min Mattias såååååååå sjukt mycket ♥

Nu ska jag försöka sova för jag börjar 09:55 imorgon och jag ska upp 07:00... Så nu ska jag borsta gaddarna och tvätta av sminket och sen blir det till att ringa älsklingen och sen sova, DUMS! Så god natt och jag hoppas att ni sover gott. Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0