17:44

Är på väg hem, praktiskt taget nästan hemma.. När jag kommer hem blir det åligg och sen kolla in lite grejer till min nästa beställning. Det är jätte kul att det är så många som vill köpa min smycken, kommer med jätte bra idéer :) Ni är min inspiration!

Jag frågade ju för två dagar sen vad ni tyckte min smyckes blogg skulle heta. Majoriteten säger Jewellery by Elin, men det är också en del som tycker Made by Elin Andersson. Jag vet inte riktigt vad jag tycker men bloggen är ändå under uppbyggnad och där kommer det vara bilder tillsammans med priser och info om vad ni köper :) Ni kan fortfarande beställa MEN det måste ske via kommentar i denna blogg eller helst via mail: [email protected]. Kom med förslag och idéer så ska jag försöka ordna till er beställning på bästa möjliga sätt.

Bloggar mer efter pluggandet! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0