110320

Ville bara säga att min älskling är bara FÖR söt!! Efter Solsidan frågade han mig om jag tyckte avsnittet var bra och jag sa självklart JA! Sen sa jag helt random "Jag saknar dig så sjukt mycket så att jag mår illa och är yr!!! ♥". Och han svarade "Sötis då ♥ Jag vill bara åka till dig ♥". Naaw! säger jag bara :) Älskar honom något så oehört mycket min lilla pluttis ♥


För övrigt så har jag inte haft tid eller lust att sitta framför datorn i helgen. Förhoppningsvis finns det lite tid över i veckan. Men just imorgon kanske det inte blir så mycket bloggande. Har historia på tisdag, med 9 sidor att kunna utantill (typ). Men ni klarar er, eller hur? Kan meddela att smyckestillverkningen är snart på G :) Ska nog gå och möta Mattias som kommer strax med bussen. Sen blir det mys! Puss och Kram på er alla finisar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0