Klassens dag vid Älvsjö

Sitter på balkongen och ska kolla på sista avsnittet av Gossip Girl. Jag har nog blivit lite kär!

Annars då... Kom in till Långsjöplan, där vi skulle spendera klassens dag, vid elva. Skulle egentligen varit där nio på morgon men jag ville liksom inte gå upp vid 5-6... Förståeligt? Kan jag tycka i alla fall. Tog mig 1 h och 40 min att åka... Hur som helst så åkte jag halv nio från mig och kom precis till korvgrillningen = lunch. Alla drog vid typ ett medan Erica och jag stannade kvar till typ halv fyra och vi snacka om en massa intressanta saker ;) Åkte in till Solna polisen där jag satt och väntade med en bra bok i handen tills resten av familjen kom. Missuppfatta mig inte nu när jag skriver polisen, jag måste ha nytt pass för mitt andra har gått ut. Blev ganska bra måste jag erkänna.

Imorgon slutar jag första året på gymnasiet!!!! Fy bubblan vad jag är glad att detta år har gått fort! Hoppas de andra och tredje åren går lika fort. Mattias skulle ha mött upp mig imorgon efter skolan men stackars ligger hemma med igentäppt näsa och feber :( Så vi får se hur jag gör med det hela men jag har sagt att han får hålla sig hemma tills jag säger annat :P

Nej nu blir det Gossip Girl! Bloggar imorgon när jag kommer hem. Då blir det solning för HELA slanten! Ha det bra tills dess ♥


Från vår bal dagen innan vi slutade 9an


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0