Sommarlov om 2 dagar!

Kolla ut alla datanördar - det är SOMMAR!! Har haft en väldigt slapp dag idag. Gick upp tidigt och var i skolan runt halv tio. Hjärt- och lungräddning stod på schemat! Satt och läste igenom ett häfte på vägen in till skolan men det var inte så mycket jag behövde kunna från den eftersom vi fick se på en intruduktionsvideo eller vad jag nu ska kalla det. Det gick i alla fall bra och jag tror att jag fick VG. För att uppnå MVG är man tvungen till att göra allt det där fast man livräddar i vattnet innan man utför HLR.

Igår fick jag reda på att jag har dyslexi!!! Ni kanske tycker det är konstigt att jag är glad men för mig var det en lättnad att få veta att någit inte står rätt till. Man kan ju säga att jag inte haft det så lätt nu i ettan på gymnasiet, utan jag har fått kämpa en jävla massa! Jag är väldigt stolt över mig själv och vad jag har presterat under detta läsår.

Nu ska jag titta på det näst sista avsnittet av Gossip Girl! Pussar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0