I want to feel beautiful

I det här inlägget pratar jag bara ut. Måste liksom få det sagt!

Nu har jag bestämt mig! Jag ska gå ner i vikt. Jag vill kunna ha vilka kläder som helst. Jag vill inte vara "den tjocka" i klassen. Men jag måste börja med att sätta upp ett mål, ett mål som kommer göra så att jag inte äter godis, chips, glass eller dricker läsk m.m. Att jag skriver det i bloggen är i alla fall en början. Nu har jag sagt att jag ska försöka så gott jag kan att gå ner i vikt. Så nu måste jag bevisa att jag är kapabel nog till att uppnå mitt mål. Haha, det lät skitseriöst! Nej men allvarligt så känns det som om ni där ute vill se resultat nu när jag sagt att mitt mål är att gå ner i vikt. Nu i sommar har jag tänkt att träna så mycket som möjligt, äta mycket nyttigare - alltså inget snack, läsk eller liknande. Sen när skolan börjar igen så kommer jag (förhoppningsvis) se ut som en helt ny Elin Andersson! Jag kommer självklart ta före- och efterbilder men dom kommer jag inte lägga upp förrän jag sett resultat. Hoppas ni förstår mitt beslut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0