De senaste dagarna

Tänkte sammanfatta lite vad som hänt då jag inte uppdaterat varje dag. I onsdags var mamma och jag på IKEA och köpte lite nödvändiga saker, åkte vidare till Läkarmissionen's Second Hand en liten bit från Vällingby som ligger utanför Stockholm. I alla fall så hittade vi en sekretär till mitt rum (behöver en bättre plats än soffan att plugga vid). Samtidigt kollade jag in en del kläder där och hittade ett par Levi's jeans som jag hade tänkt klippa av men tyvärr så passade inte dom. Samma dag efter middagen började mamma och jag fantisera om hur vi kunde få plats med både min byrå (full med kläder!) och den införskaffade sekretären. Runt halv elva var vi klara och rummet ser helt annorlunda ut än vad det gjorde innan. Direkt efter denna "göra-om-rummet" processen så bokade vi bio till dagen efter. Så igår åkte Mattias och jag först in till Läkarmissionen för att kolla på om det fanns fler Levi's eller några jeans som passar bra över huvudtaget. Och det gjorde det! Är så nöjd med mina inköp, visar i senare inlägg. Sen idag har vi varit vid en festplats där det var ofantligt mycket folk. Och mamma hade lovat lillasyster att hon skulle få sockervadd och jag stod med dom i kön i ca en timme... o så åt hon upp den på typ 10 minuter. 

Denna midsommarafton kommer det komma upp 3 inlägg! Glad Midsommar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0