H&M och Systemkamera

Paket från H&M har nu anlänt! Allt satt som en smäck, för första gången måste jag erkänna. Bikinin kommer i slutet av juni/i början av juli. Hoppas den hinner komma fram innan vi åker till Spanien!

För övrigt, som inte alls har med det ovanstående att göra, vill jag uppgradera min design, inlägg, kvaliten och kvantiteten! Jag vill bli bättre, vill att fler ska hitta hit och få inspiration! "Jag vill, jag kan, jag ska!" finns det ett talesätt som lyder. Så jag tänker "börja om på nytt" lite grann. Eller i alla fall i början av nästa år. Jag får sova på saken men något måste ändras. Och något som gör saken, värre kanske man inte ska säga men något liknande i alla fall, är att jag inte har en fungerande kamera för tillfället. Förhoppningsvis kommer jag kunna köpa en systemkamera i början av juli :) Mattias och jag har nämligen fått erbjudande att jobba 3-5 dagar (är inte riktigt säker på hur många dagar) i början av juli. Hoppas det blir så nu också! Behöver liksom de där extra pengarna till min framtida bebis!  


Jag får ta ett rejält snack med någon kunnig sen när det verkligen gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0