Sovdax!

Sängen väntar på mig nu men först är det tänderna som ska bli borstade och sen ska mascaran bort. Jag är inte ett dugg trött just nu! Men det kanske ändrar sig när jag lägger mig i sängen. Hoppas det i alla fall.

Imorgon börjar skoldagen med lunch 10.45, en halvtimme senare har jag samhälle och efter det betygsamtal i historia. Klockan två ska jag till Rådhuset, där jag var för några veckor sedan och gjorde en dyslexiutredning. Nu har dom ställt min diagnos och jag hoppas att det är något fel på mig :P Lite fel kan det vara för då kanske man kan få det lite lättare i skolan med allt plugg! Aja, efter det ska jag hem till Linn och hjälpa henne med lite grejer. Men nu ska jag sova. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0