Långpromenad

Snart ska jag, pappa och lillasyster ut på en långpromis! Känner mig stolt, fast jag inte gått än :P Igår var det lördag och oftast brukar jag trycka i mig en hel drös (överdriv...) med godis men igår åt jag bara en enda liten sockerbit. Jag ville ha mer men jag gick därifrån :)

Vaknade vid halv tolv och fortfarande trött. Har städat lite men mer har jag inte hunnit, hehe... I fredags när jag kom hem la jag mig ute för solning i 3 timmar. Sen igår var det samma visa fast i ca 2 timmar. Jag måste ju säga att man faktiskt inte blivit så brun som jag hoppades på. Bättre lycka nästa gång! Hoppas verkligen att solstrålarna i Spanien ger bättre effekt ;)

Nu ska jag hjälpa mamma med en grej. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0