Elsas Mode

Idag har bara varit en riktig slappar dag med ingenting att tänka på. Imorgon ska jag nog in till stan för att be någon ta en titt på min kamera. Mattias råkade tappa den igår... Vet inte om den går att laga men ärligt talat så hoppas jag att den inte gör det för då finns det en anledning till att köpa en systemkamera ;)

Nu ska jag sätta mig på altanen för fortsatt läsning av Elsas Mode! Bra läsning :)

UPDATE:
Visste inte riktigt vad jag förväntade mig av den här boken från början men nu är jag bara så chockad över hur bra den verkligen var. Vill bara sätta mig ner med den andra boken av Sofi Fahrman - Elsas Värld.

Elsas Mode - 1 2 3 4 5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0