Efter regn kommer solsken! Eller?

Mattias och jag kom hem runt ett igår, det blev inte som planerat. Sen imorse skulle vi gå upp 8. Lillasyster skulle ha kalas, som började 11. Sen efter 13 då alla föräldrar kom och hämtade sina livliga ungar åkte mamma, jag och lillasyster till Arlanda för att hämta upp mormor och morfar (som bor i Spanien). Efter allt detta är jag verkligen superduper trött!

Btw, vilket sk*t väder det var och är nu! Jag menar kan det falla ner mer regn? I alla fall så hade jag tänkt och åka in till city imorgon och köpa present till lillsyrran då hon egentligen fyller år på tisdag. Hade samtidigt tänkt att kolla på systemkamera ;)

Tänkte göra om lite i kategorierna nu. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0