6e juni 2011

God morgon alla fina! Mattias och jag vaknade av att en skat(-jävel) började kraxa utanför fönstret klockan fyra på morgonen. Vi var ju sådär mottligt glada över det. Jag vaknade ännu en gång vid fem fast jag lyckades somna om till klockan tio. Nu är vi i alla fall uppe och ska snart äta lunch. Runt två ska vi åka till Norrtälje för födelsedagsfirande. Jag har ingen aning om när vi kommer hem men jag gissa på 20-21.

Såg ni BB-finalen igår då??? Det gjorde jag! Fast gissa om jag blev lite irriterad då jag fick reda på att dom inte hade kanalen här hemma (hos Mattias). Jag frågade honom för några dagar sedan om han hade kollat om de har TV11 och han sa att han redan visste att dom hade den. Men sen igår så satt vi och zappade bland kanalerna 20.58 eller nåt och ser att den inte fanns. Vi gick in på Big Brothers hemsida och såg att dom sände live på webben! Nu hade Mattias tur kan jag säga! Men nu till vinnaren - SIMON!!! Vad tycker ni? Jag tyckte Martin skulle vunnit men han får nog sin Sara trots allt, det är inge synd om honom men andra ord ;)

Imorgon är det skola igen efter detta härliga mini-lov. Tisdag och onsdag är vanliga skoldagar för mig, sen är det torsdag och klassens dag då vi ska vara vid Långsjön (eller vad det nu heter?) för sol, bad, grillning, brännboll, volleyboll m.m. Kul ska det bli i alla fall! :) Sen på fredag slutar jag 1an!!!!! Hur skönt som helst! Har inte bestämt något speciellt hur jag ska fira det men något blir det!

Nu har jag skrivit en hel del, haha! Jag kanske bloggar ikväll men vi får se! Ha det bra så länge och njut av Sveriges Nationaldag idag! ♥


© Elin Andersson - 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0