4 Juni 2011

Idag har jag inte åstadkommit mycket alls. Men igår däremot! Jag hade jätte trevligt med alla tjejer hos mig :) Vi satt ute och åt grillat med en massa tillbehör. Gick in någongång runt halv nio för att se på matchen mot Moldavien. Vi snackade och åt en massa! Och som sagt, så hade jag jätte trevligt. Linn tog med sig sin kamera så senare i veckan så kommer bilder ;) Tack till er fyra underbara tjejer som gjorde min dag ♥

Imorse vaknade jag vid typ halv elva och var pigg! Kommer fan inte ihåg vad jag gjorde sen men jag tog hand om en beställning (http://jewellerybyelin.blogg.se), borstade tänderna(!), kollade runt på nätet, bäddade sängen, blev hämtad och skjutsad hem till Mattias, solat i en timme, läst en skitbra bok, börjar redan flagna på axlarna, sett ett avsnitt av nya serien Hellcats. Det var nog min dag hittills. Nu ligger Mattias och jag i sängen och ska se på Shrek - Forever After.

Ni får ha det så gött så hörs vi imorgon! Pussar ♥

Längtar verkligen till Spanien, 12/7-27/7 2011!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0